Velkommen til Alfix’ hjemmeside. Det lader til at din browser er forældet og ikke understøttes af vores side. Vi anbefaler at bruge en af følgende browsere for en optimal brugeroplevelse: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Mød en Alfix medarbejder – Martin J. Olesen, lagerforvalter

image

Martin J Olesen har været Alfix medarbejder siden maj 2018, og han har siden november 2019 varetaget jobbet som lagerforvalter på fabrikken i Kolding. Vi har spurgt ind til hans arbejdsdag og talt om hvilke forhold, der i Martins øjne kendetegner en særlig god arbejdsdag.

- Vil du indledningsvist kort beskrive din afdeling?
Der er 6 medarbejdere på lageret, som er min afdeling. Vi arbejder på at få ansat yderligere én medarbejder, da ordremængden i Alfix er stigende.

- Hvilke opgaver varetager du som lagerforvalter?
Min funktion er at lede og fordele opgaver, aktivere ordrer og sørge for at lageret stemmer. Jeg er i løbende tæt kontakt med vores ordremodtagere om, hvornår ordrer kan afhentes eller sendes - også hvis der er specielle ønsker fra kunderne. Målet er altid at vi bedst muligt skal kunne efterleve kundernes ønsker.

- Kan du fremhæve andre funktioner på Alfix lageret?
Vi sørger i fællesskab for, at pluklokationerne er fyldt op, vi plukker varer, indlagrer paller, læsser lastbiler og flytter også paller mellem vores forskellige bygninger.

- Hvornår er arbejdsdagen særligt god?
Det er en dag med masser af ordrer, hvor vi opfylder alle kundernes ønsker inden for arbejdstiden.

Martin er 32 år, bosiddende i Kolding sammen sin kæreste og parrets to små piger. Fritiden går med familie, venner og sport.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev